Logo, antet, cărți de vizită
Identitatea vizuală este maniera prin care o firmă se prezintă publicului. Una dintre principalele sarcini ale unei firme trebuie să fie aceea de a menține și de a construi această identitate vizuală într-o manieră în care imaginea să corespundă cu activitatea firmei și să faciliteze drumul către obiectivele de afaceri setate.
Identitatea vizuală se manifestă de obicei prin intermediul branding-ului și al utilizării mărcilor comerciale. În general, acest lucru se referă la numele ales pentru companie, la logo și la tot ceea ce implică design pentru produsele utilizate în cadrul firmei: cărți de vizită, coli cu antet, plicuri personalizate, ecusoane, semnătură electronică etc. Aceste principii reglementează modul în care se aplică identitatea și includ palete aprobate de culori, fonturi, machete și altele asemenea.
Fluturași, pliante, mape de prezentare
Identitatea vizuală poate oferi avantaje puternice. Materialele personalizate oferă unei companii recunoașterea brandului și consolidarea imaginii pe piață, indiferent de activitate. Materialele publicitare precum fluturașii, pliantele sau mapele de prezentare construiesc identitatea vizuală și asigură o identificare ușoară în rândul clienților și al potențialilor clienți. Imaginea și caracteristicile companiei trebuie să fie reflectate în mod eficace de către designul utilizat.
Fluturașii reprezintă de cele mai multe ori unul dintre instrumentele de promovare cele mai rapide și mai avantajoase pentru o companie. De regulă, imprimarea se face față-verso, pentru o mai bună organizare a mesajelor ce trebuie trimise către publicul larg. Un fluturaș bine organizat prezintă concret oferta și avantajele pe care le-ar obține potențialul client, pentru a cumpăra produsul sau serviciul ofertat.
Pliantul reprezintă la rândul său o altă metodă eficientă de promovare, oferind un spațiu mai larg de prezentare a companiei și a beneficiilor produselor sau serviciilor sale, întrucât informațiile comunicate oral clienților nu pot fi reținute mereu în totalitate.
Mapele de prezentare au rolul de reprezentare a companiei şi în acelaşi timp de suport pentru alte materiale (foi cu antet, contracte sau prezentări). De obicei sunt înzestrate cu un buzunar pentru carte de vizită.
Calendare, agende, pixuri, ceasuri, tricouri etc.
Materialele promoționale sunt utilizate în programele de marketing și comunicare ale unei companii și reprezintă acele articole personalizate cu logo și/sau slogan.
Ele sunt dăruite clienților și potențialilor clienți pentru a promova compania și imaginea sa, în cadrul unor evenimente de genul târgurilor și a conferințelor, și ca parte a campaniilor de marketing de gherilă.
Cărți, broșuri etc.
Ai ajuns unde trebuie dacă ai o carte pe care vrei să o faci cunoscută publicului larg!
Noi avem posibilitatea de a te consilia când vine vorba de corectură, editare, design și aranjare în pagină, imprimare și lipire sau legare.
Broșura poate avea forme sau mărimi diferite, însă punctul comun al oricăror tipuri de broșuri îl reprezintă faptul că este o formă de marketing direct, întrucât se oferă gratuit clienților pentru a se informa despre beneficiile pe care le-ar putea primi împreună cu achiziționarea unui produs sau al unui serviciu furnizat de către o companie.
Cd-uri de prezentare, pagini web
Multimedia, așa cum se poate înțelege direct din nume, reprezintă combinația dintre mai multe medii de transfer și de comunicare a informațiilor. Există mai multe modalități de comunicare ce folosesc diverse metode: text, foto, grafică, imagini video și sunete. Multimedia reprezintă toate aceste modalități ce se adună împreună pentru a forma o prezentare creativă, în care informațiile furnizate conferă o experiență intensă privitorului. Exemple de astfel de medii: CD-uri și DVD-uri, jocuri video, animații, efecte speciale, website-uri dinamice etc.
CD-ul sau DVD-ul de prezentare este un instrument ideal și interactiv de prezentare pentru diverse evenimente, cum ar fi târguri, conferințe, expoziții sau lansări. Ținând cont că uneori reprezintă un catalog de produse sau servicii, poate fi mult mai eficient decât un catalog printat, putând fi chiar mai ieftin, iar prezentarea produselor sau a serviciilor mai amplă. Astfel, partenerii de afaceri sau clienții pot fi surprinși printr-o formă originală de prezentare.
Paginile web sau website-ul reprezintă în ultima vreme o modalitate de promovare de neînlocuit în orice arie de activitate. Așa cum există adrese poștale în lumea reală, în lumea virtuală există adrese pe internet (domenii) ce pot fi accesate online. În prezent, un site poate fi oricât de complex se dorește, având drept conținut texte, link-uri, imagini și animații. În funcție de nevoie, site-urile pot fi de mai multe tipuri: site de prezentare, blog, forum, magazin online, catalog online, portal, bibliotecă, enciclopedie etc. Amintim câteva dintre avantajele unui website: costuri mici de întreținere, clienții pot accesa website-ul oricând, la orice oră – prezența non-stop pe internet ceea ce asigură o disponibilitate cu care nu poate rivaliza nicio instituție din lume.
Panouri luminoase și bannere
Suntem specializați în domeniul designului de reclame exterioare și asigurăm execuția și instalarea lor. Vor fi realizate cu materiale de cea mai bună calitate și garantăm pentru faptul că se va pune accent pe o finisare ireproșabilă a produsului finit.
Panourile publicitare luminoase sunt acele panouri folosite cu scopul promovării afacerii tale, ce pot fi amplasate în zone cu expunere mare, în așa fel încât mesajul publicitar să ajungă la cât mai mulți clienți și potențiali clienți.
Un banner este acel afiș, în mod obișnuit din pânză, afișat în locuri cât mai expuse pentru a beneficia eficient de promovare. Un banner reprezintă o modalitate de a te promova cu succes, fiind unul dintre cele mai utilizate materiale în industria publicitară. Dintre avantajele unui banner amintim: grad ridicat de vizibilitate, rezultate spectaculoase la prețuri mici, rezistența la intemperii.
Campanii de promovare, organizare evenimente, standuri pentru expoziții
Dacă aveți vreodată dubii în privința rezultatelor unei strategii de marketing sau a unei campanii de promovare, trebuie să aveți mereu în minte faptul că orice sumă plătită care aduce un profit, oricât de mic ar fi el, este o investiție, nu o cheltuială, așa cum ar fi în situația mai puțin plăcută în care nu știți nimic despre profitul obținut în urma unei astfel de campanii. Totul e să obțineți la final date concrete în legatură cu numărul de clienți ce au venit în urma acestor campanii sau a profitului obținut. Dacă profitul obținut în urma unei investiții este mai mic decât investiția în sine, în acel caz se poate spune că a fost vorba de o investiție proastă ce nu ar trebui repetată. Așadar, mergeți întotdeauna pe mâna celor ce pot testa și măsura o astfel de campanie, pentru că nu aveți cum da greș.
Aveți nevoie de promovare și servicii profesioniste de marketing online, pentru că în prezent e necesar să vă diferențiați de concurență folosindu-vă de unul dintre cele mai eficiente instrumente de publicitate: internetul. De aceea dorim să vă înțelegem cât mai bine afacerea, pentru a vă oferi servicii de promovare personalizate în funcție de ceea ce aveți nevoie.
Serviciile noastre online: publicitate plătită per click, optimizare rată de conversie, creare de conținut, branding și PR online, campanii social media, publicare advertoriale etc.
Serviciile noastre offline: organizare evenimente, standuri pentru expoziții etc.