Despre noi

Suntem o agenție de publicitate cu o experiență bogată, înființată în anul 2002 în Târgu-Mureș. Ne-am asumat cu succes încă de la început rolul de intermediere dintre producătorii de produse sau servicii și mediile de informare ce trimit mesajul dorit către consumatorul final și considerăm că ne-am impus pe piața publicitară prin calitatea grafică a produselor și serviciilor noastre.

În primul rând, doresc să mulțumesc agenților economici care au avut încredere, răbdare și dorința de a se promova prin intermediul publicatiilor noastre. În al doilea rând, doresc să le transmit câteva cuvinte care să le ofere certitudinea că drumul spre SUCCES este mai ușor alături de noi.
Am studiat timp de 18 ani publicitatea, dar mai ales conceptul de PROMOVARE, înțelegând că lucrurile nu stau chiar ca în cărțile de specialitate. Studiul din piața propriu-zisă, realitatea, ne arată tuturor cât de greu se întâlnește cererea cu oferta din cauza lipsei de informație autentică din piață. Analizând acest fapt, am concluzionat faptul că perseverența este mama succesului, așa cum publicitatea este sufletul afacerii: ‘degeaba ești bun, dacă nu ești căutat’.

Consider important faptul că am contribuit în toți acești ani la educarea consumatorului, care trebuie să înțeleagă că pentru a alege varianta cea mai bună și mai convenabilă trebuie să fie foarte bine informat.

Știm cum arată succesul, dar știm cu certitudine la fel de bine că nu l-am obținut singuri, ci doar cu ajutorul celor aproximativ 1.000 de societăți comerciale, pe care le-am promovat din anul 2002 până în prezent. Poate unora li se pare o cifră mică, dar vorbim despre clienți mulțumiți, care au crescut împreună cu noi. Astfel, am înțeles că unde sunt mulți, puterea crește și datorită acestui lucru am crescut tirajul cu fiecare apariție, urmărind totodată să obținem cât mai mulți cititori pe un singur exemplar.

Îmi doresc ca împreună să schimbăm mediul de afaceri românesc și sunt convinsă că vom reuși!

 

Alina Hulpus,
Director general

Produsele noastre de bază sunt revistele Top Class: Ghid Comercial și Turistic al județului Mureș și Industrie Construcții și Amenajări, cu distribuire națională.

Avantajul pe care ni l-am creat singuri este reprezentat de distribuția gratuită a celor două reviste: pe raza județului Mureș – în cazul Ghidului Comercial și Turistic – și național – în cazul revistei Industrie Construcții și Amenajări. Observăm cu bucurie că există un real interes din partea firmelor și societăților comerciale de a apărea în aceste publicații și ne mândrim cu faptul ca ajungem cu distribuirea revistelor în secretariatele și sălile de protocol ale firmelor cu diverse domenii de activitate.

Așadar, ținta noastră o reprezintă întreaga țară.

Publicitatea joacă un rol important în sistemul economic, social politic și cultural al unei țări. Importanța acestui rol este – după părerea multor economiști – direct proporțională cu gradul de dezvoltare al țării respective. Publicitatea are un efect pozitiv asupra economiei, prin stimularea cererii de bunuri și servicii.

Misiunea noastră este aceea de a face posibilă crearea de contacte și oportunități de afaceri între colaboratorii noștri și publicul țintă. Folosind datele noastre despre tendințele pieței de consum, identificăm segmentele care arată afinitate pentru produsele și serviciile dumneavoastră. Îmbinăm aceste cunoștințe cu previziunile legate de cerere, pentru a evalua ce segmente oferă cele mai mari oportunități de creștere în viitor. Ca parte din procesul nostru de evaluare, determinăm canalele utilizate cu preponderență de către consumatori, în călătoria lor de achiziție.

Identificăm dimensiunea și profilul audienței pe fiecare canal. Și aflăm cât de bine funcționează comunicarea în fiecare punct de interacțiune pe care consumatorii îl au cu marca, cu produsele și serviciile dumneavoastră și unde ar trebui să alocați resurse pentru a îmbunătăți vitalitatea mărcii.

Philip Kotler, considerat părintele marketingului modern, spunea că ‘este mai important să faci ce este corect din punct de vedere strategic, decât ce este imediat profitabil’, iar dacă îmbinăm această remarcă cu una din legile de bază ale marketingului care spune ‘companiile bune vor satisface nevoi, iar companiile extraordinare vor crea piețe noi’, atunci alegerea făcută de dumneavoastră, alăturându-vă proiectelor noastre, dovedește orientarea către planificare, strategie pe termen lung și dorința de a vă crea piețe noi.

Strategia noastră a fost și va fi aplicată mereu într-un proces de marketing sănătos, iar deviza noastră este ‘CLIENTUL NOSTRU – STĂPÂNUL NOSTRU!’.

Urmărind aceste principii, am reușit de-a lungul timpului să realizăm aproape tot ce ne-am propus. Am creat imagini reprezentative pentru clienții noștri și am reușit să-i ajutăm în fiecare an să-și contureze mai bine imaginea firmei, a produselor sau a serviciilor oferite. Concepția grafică a reclamelor din revistele Top Class, a produselor promoționale create și promovarea intensă a acestora ne-au ajutat să dovedim că întotdeauna este loc pentru mai bun, mai mult și mai frumos, dar mai ales faptul că orice este posibil, dacă se dorește cu adevărat.

Fiind alături de clienții noștri la ‘bine și la rău’, încă din primii ani de activitate, aceștia au remarcat faptul că zâmbetele lor ne-au adus și nouă bucurie, iar fericirea și realizările lor le-am simțit ca fiind și ale noastre. Astfel, am înțeles că evoluția unei afaceri este totodată și evoluția noastră, chiar dacă uneori economia de piață ne-a întâmpinat cu piedici pe toți.

Știm prea bine că unele lucruri se văd, iar altele se simt. Reclamele se văd, dar imaginea se și simte. Noi schimbăm culori sau îmbunătățim imaginea din punct de vedere estetic, însă interiorul e reprezentat de viața fiecărei societăți, imaginea interioară oglindește caracterul oamenilor care conduc compania. Și orice afacere presupune muncă, iar orice muncă implică oameni.

De aceea, sfatul nostru este să respectăm munca tuturor, dacă dorim să respectăm oamenii, altfel nu se poate spune că respecți o societate comercială, dacă nu respecți toți angajații ei, de la portar până la directorul general.

Câștigătorii Noii Economii vor fi aceia care vor anticipa visele consumatorilor prin soluții reale și care vor transforma aceste vise imposibile în unele posibile.

A duce la bun sfârșit un lucru nu implică puterea, sau rangul, ci pasiunea, imaginația și perseverența, iar talentul este cea mai de preț resursa și calitate. Având în vedere faptul că în societatea contemporană valoarea este dată de creativitate și originalitate, aceste două calități reprezintă baza diferențierii competitive.

Designul este cel care unește toate aceste concepte la un loc: suntem înconjurați de design. Absolut totul în jurul nostru este design, pentru că designul presupune obținerea și planificarea celei mai optime soluții la o problemă dată, folosindu-ne de creativitate.